2/28/2011

I want to sing a love song to you, my baby Venus.



Oh my life is changing everyday
我的人生每天都在變化
In every possible way
什麼都有可能發生
Though my dreams it's never quite as it seems
儘管事情都發生的與預想的不同
Never quite as it seems
總是事與願違
I know I felt like this before
這種感覺似曾相似
But now I'm feeling it even more
甚至更加地強烈
Because it came from you
都是因為妳的關係
Then I open up and see
然後我敞開心扉 睜大眼睛
The person fumbling here is me
發現自己不知所措
A different way to be
究竟該何去何從
I won't hesitate no more
我再也不要猶豫了
No more
絕對不再猶豫
It cannot wait
再也不能等了
I'm yours
我是屬於妳的
Your lipstick stains on the front lobe of my left side brains
妳的唇印留在我的記憶裡
I knew I wouldn't forget you
我知道我不會忘記妳
And so I went and let you blow my mind
所以我放任妳佔據我的腦海
Your sweet moonbeam
妳就像月光般的甜美
The smell of you in every single dream I dream
妳的氣息出現在我的每一個夢裡
I knew when we collided
當我們第一次見面的時候
You're the one I have decided who's one of my kind
我就知道妳就是那個我要找的人
Hey soul sister
嘿~讓我魂縈夢牽的女孩
Ain't that mister mister on the radio, stereo
收音機放著密斯特樂團的音樂
The way you move ain't fair you know
妳隨著音樂的擺動是如此的迷人
Hey soul sister
嘿~讓我魂縈夢牽的女孩
I don't wanna miss a single thing you do tonight
我不想錯過妳在今天晚上的任何一件事情
Heeey
嘿~
You're way too beautiful girl
女孩妳實在太美了
Heeey
嘿~
You're way too beautiful girl
女孩妳實在太美了
Heeey
嘿~
You're way too beautiful girl
女孩妳實在太美了
Just in time
就在此刻
I'm so glad you have a one track mind like me
我很高興妳有跟我一樣的想法
You gave my life direction
妳讓我的人生充滿希望
A game show love connection
強烈的顯現出我們心心相印
we can't deny
我們無法否認
I'm so obsessed
我對妳是如此的著迷
My heart is bound to beat right out my untrimmed chest
我悸動的心不停的跳動著
I believe in you, like a virgin, you're Madonna
我相信妳純潔的就像是聖母瑪利亞
And I'm always gonna wanna blow your mind
而我總是一直想要打動妳的心
Hey soul sister
嘿~讓我魂牽夢縈的女孩
Ain't that mister mister on the radio, stereo
收音機放著密斯特樂團的音樂
The way you move ain't fair you know
妳隨著音樂的擺動是如此的迷人
Hey soul sister
嘿~讓我魂牽夢縈的女孩
I don't wanna miss a single thing you do
我不想錯過妳做的每一件事
Tonight
就在今晚
There's this girl
這個女孩
The one and only wonder of this world
是我今生唯一想要在一起的人
And it don't matter if the road gets rough
不管人生有多麼艱難
If me rich or poor
不管我富裕或貧窮
She stay down with me if me go to war
她總是不離不棄的跟我一起廝守到老
The way you can cut a rug watching you is the only drug I need
看著妳跳舞就是我唯一需要的解藥
So gangster, I'm so thug
妳是如此迷人 我想要佔據妳的全部
You're the only one I'm dreaming of
妳就是我的夢中情人
You see, I can be myself now finally
妳看  我現在終於可以做我自己
In fact there's nothing I can't be
事實上  沒有什麼事情是我做不到的
I want the world to see you'll be with me
我想要全世界看到我們在一起
Hey soul sister
嘿~讓我魂牽夢縈的女孩
Ain't that mister mister on the radio, stereo
收音機放著密斯特樂團的音樂
The way you move ain't fair you know
妳隨著音樂的擺動是如此的迷人
Hey soul sister
嘿~讓我魂牽夢縈的女孩
I don't wanna miss a single thing you do
我不想錯過妳的任何一件事情
Tonight
今天晚上
In New York
在紐約(將是我們一起環遊世界的第一站)
Concrete jungle where dreams are made of
這個由夢想構築的鋼筋混擬土城市裡
Theres nothing you can't do
妳可以為所欲為
Now you're in New York
因為妳現在在紐約
These streets will make you feel brand new
街道會讓妳感覺煥然一新
The lights will inspire you
連燈光也鼓舞著妳
Let's here it for New York, New York, New York
這就是紐約
Hey soul sister
嘿~讓我魂牽夢縈的女孩
I don't wanna miss a single thing you do tonight
我不想錯過妳在今天晚上的任何一件事情
Heeey
嘿~
Heeeey
嘿~
Heeeeey
嘿~
Tonight
就在今晚
Heeey
嘿~
Heeeey
嘿~
Heeeeey
嘿~
Tonight
就在今晚
When I see your face
當我看著妳的臉
There's not a thing that I would change
是如此的完美
Cause you're amazing, just the way you are
因為妳的樣子是如此的驚豔
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
當妳微笑時 整個世界都停了下來凝視著妳
Cause girl you're amazing, just the way you are
因為妳是讓人感到如此驚豔的女孩

1 comment:

Anonymous said...

謝謝你北鼻...