9/25/2012

Headache, Car accident, and Arm's problem

今天幫一個客人做腳底按摩解決了頭痛的問題。

過不久又來了一個令我感動的客人,一來就一直謝謝我,說他上次車禍,頸椎和胸椎受傷,但是給我按摩完之後,一整個很舒服,過幾天後去看醫生,醫生還很驚訝怎麼恢復得這麼快,後來醫生也建議說按摩的確對於復原是有幫助的,所以她又回來找我按摩了,按摩完之後,她又跟我說不知道為什麼,原本今天早上胃很不舒服的,但是現在完全不痛了,真的很感謝~

之後又幫朋友解決手抬不起來的問題。

我愛按摩~

I solved my customer's headache by feet message.

Another customer said she had a car accident recently, and she also injury her cervical and thoracic vertebra. When she after massage last time, and she felt so well. And she went to hospital to do some examines and the doctor felt amazing that how can she recover so well? And the doctor also recommend massage is a good way to recover. So she come back again. After massage she told me she feel her stomach was uncomfortable this morning, but I feel so good now.

And then I solve my friend's problem that he can't lift his arm.

I love massage.

No comments: