12/30/2012

[273-81] My new phone Acro S become brick in second day. 變磚、無法開啟

I think I'm lucky for rooting my Acro S in a easy way. Then I try to flesh unofficial ROM, and I found my Acro S become a brick. It doesn't have any reaction, and I'm very worried about that. Because I have rooted it, it become no grantee to repair or change a new one, even I bought it for two days. Then I took few hours then I found the ways to solve it. 

當我覺得我很幸運,一下就破解我的手機的時候,我就很興奮的想要刷ROM,結果一刷失敗,我的手機就完全打不開了,
只會亮燈和震動,螢幕完全沒有反應,我嚇死了,因為我有刷機,所以手機已經破了保固了,才剛剛買第二天的手機,就變成了一個不能開機的磚,後來花了好幾個小時,終於找到了解決辦法,Flashtool。


There are very easy way step by step.
裡面有非常清楚的簡體教學,輕鬆救回變磚的Acro S手機。

PS. 
Power with Volume + vibrant one time and show blue LED means turn on the phone.
Power with Volume + vibrant three time and show blue LED means turn off the phone.

Power with Volume - vibrant one time and show green LED means development mode.

附註
電源鍵跟音量+鍵一起按,震動一次並閃藍色燈,代表開機。
電源鍵跟音量+鍵一起按,震動三次並閃藍色燈,代表關機。
電源鍵跟音量-鍵一起按,震動一次並閃綠色燈,代表進入管理者模式,使用Flashtool或是官方軟體更新,都需用此方法操作。

No comments: