12/22/2012

[273-73] I'll be fined because I'm illegal. 在購物中心違法,要被罰錢了?


When I enjoyed delivering the leaflet in the Kwinana Hub Market Place, the security guard told me I couldn't do it then take me to the management office. Someone started to talk to me and said I'll be fined, because I deliver these leaflets. I was so scared, why I don't know it's illegal, and I'll be fined. NO....
Then I try to talk to them more and try to reduce the fined by massage for them. Then they ask me where I'm from. Then I said I'm from this Silk massage in the Market Place, and they said it's OK. I can keep going to deliver the leaflet. However, I still feel a little scare by this event.

當我在Kwinana購物中心發傳單的時候,突然警衛把我叫住,把我帶去商場的管理中心,到了那邊的時候,有人就用很不好的口氣跟我說在購物中心發傳單是要被罰錢的,一聽到這個我就開始害怕了,不會吧~為什麼我不知道這個是不合法的,而且還會被罰錢,心想這邊罰錢都是要罰很重的,該不會一個星期的薪水都不夠賠吧~當我試著看看能不能說幫他們按摩來免除罰金的時候,他們突然問我是從哪裡來的,我說是Silk massage,有一個人突然就說可以了,我就放心了,但是抓我進來的人又補了一句,不行,他要被罰錢,因為這裡不能發傳單,我的心又開始慌了,最後我還是平安的離開了,但是一整天的心情都因為這件事,一直忐忑不安。


Luckily, when I walk on the street, one man comes to shake my hand and hug me, and said thanks to me to fix his problems. Thanks to him make me happy today.

幸運的事,當我走在路上的時候,突然有一個人叫住我,握著我的手又抱著我,跟我說謝謝解決了他身體的不適。很謝謝有他的鼓勵,讓我開心多了。

1 comment:

roughterrain crane said...

I wish you a happy new year.