1/28/2013

[273-110] It's my last day to work in Shen's Massage 在沈式按摩的最後一天

Thanks Sandra and Rick always support me in daily life and  Toastmasters.

The moving letter from Them.

In my last day in Shen's massage, thanks for some of my regular customers come back to shop and ask me to do the massage for them. The feeling was complicated that I want to do it longer, but I need to do my next plan. I should leave and I always try to do my best and solve the problems from each customer. I hope all of you can find a good massage therapist as well.

在沈式按摩的最後一天,很感謝一些知道我要離開的老客,在這天希望我幫他們做最後一次的按摩,這感覺真的很複雜,我真的很希望可以一直做下去,幫助他們解決問題,但我還是必須要去執行下一個計畫,就算有千百的不願意,我還是必須要離開,在每一次的按摩,我都會把我自己當作被按的客人,希望有最好的服務,最有效的按摩,我一直都是用這樣的心情去對待我的每一個客戶,為了有更好的服務,甚至砸大錢去學按摩,希望我所有在這裡的朋友,之後也能找到一位用心的按摩師。

No comments: